14 Haziran 2013 Cuma

14 Haziran Cuma

Bugün sabah annannesinin ona hazırladığı sahanda yumurtayı yemedi. herkesle beraber sofraya oturdu ve bol bol sucuk (acılı olan, hani şu sivrihisardan aldığımız döğme sucuk)  sonra elindeki biberonu benim ağzıma sokmak için uğraştı. bunu bi oyuna çevirdi. ben de ağzımı sıkı sıkı kapatınca bir eliyle ağzımı açtırmaya çalışıyor. diğer eliyle de biberonu itekliyor. ben de istemem istemem diye söylenip duruyorum. çok hoşuna gitti bu oyun. en sonunda biberonu emmeye başladım ve benim oldu artık bu biberon deyip biberonu sahiplendim. hemen elimden geri aldı. o kadar da uzun boylu değil demek istedi herhalde :)

Sonrasında dışarı çıktım ve akşam geldiğimde beni çok özlemişti. kucağıma çıkıp inmek istemedi. sürekli peşimde ve etrafımda dolandı. bu akşam sürekli sanki konuşacak gibi birşeyler söyleyip durdu. ben de onun söylediklerini sanki anlıyormuş gibi ona cevap verdim ve yeni sorular sordum. o da anlamsız seslerle cevap verdi.  biraz ilgilendim ama çok değil. yorgundum ve uykusuzdum.erkenden yattım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder