2 Haziran 2013 Pazar

2 Haziran Pazar gününün olayları-x

Bugün ben çok geç uyandım. aslında daha da uyanmaya niyetim yoktu ama uyutan bulabilirsek... Gene yatakta muziplikler yaptı küçük hanım. Yatakta zıpladı üzerimize atladı. Yatakta sadece annesi ve kendisini istiyormuş. Diğerlerini reddediyor. Ben de dahil. Mutlaka yazmam gerek bunu dediğim birşey daha yaptı ama hatırlıyamıyorum şimdi. Sonra birlikte simit almaya gittik. Giderken arabanın ön koltuğuna oturdu ama gelirken arkada olmak istedi. simit aldık abdal fırınından. sonra Akuğurdan peynir falan. kendine pepee dergisi aldı. Abdal fırınında simitlerin fırından çıkmasını beklerken çalışanlardan biri poğaça ikram etti Yol boyunca onu yedi bitirdi. O yüzden kahvaltıda birşey yemedi. Gündüz ne yaptı bilmiyorum ben uyudum. Akşamüzeri asmerkez ve anatoliuma gittik gezmeye.

Acayip acıktı gezinirken. sonra da bir popeyes menüsünü mideye indirdi.  Dışarı çıkmadan kendi istediği elbiseyi giyme konusu artık her giyinmek sözkonusu olduğunda kriz sebebi. Bir de külot giymek istemiyor son günlerde. Abisine acayip gıcık. Varlığına bile tahammül edemiyor. Sürekli posta koyuyor. Gece gazetedeki toyota ilanındaki amblemi gösterip bizim düldülü gösterdi çok şaşırdım. ne kadar dikkat ediyor çocuklar demek. tanıdı amblemi. zaten shell'den ilk benzin aldıktan sonra da TeVe'de her shell reklamı çıktığında tanıdığını, hatırladığını belli edip duruyordu.
Şu an saat 23.00 müthiş huysuz . zırlayıp duruyor. uykusu geldi sanırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder