18 Haziran 2013 Salı

18 Haziran Salı ve Ankarada geçen diğer günler.

Ankarada pek Blogla ilgilenemedim. Aslında yazacak ve ekleyecek çok materyal var ama zamanında yazmadığımız için hem çoğu unutuldu hem de hangi gün ne olduğu birbitrine karıştı. O yüzden son 3-4 günü karışık aktaracağım. Ama önce Ankaradan dönüş ve Bursaya varış hikayesini yazayım.

Tam yola çıkmadan ishal oldu. Herkes dut'a suç buldu ama bence bir önceki gün egemen mikrobu eve getirdi. Muratın kızı Berra da kusuyor sürekli.
Yol boyunca 3-4 kere durmak zorunda kaldık ishal sebebiyle.. Sürekli ishal olduğu için külot giymedi bir ara ve gene bunu bir oyuna çevirdi. Çabuk giyin dediğim zaman sırıtarak karşı geliyordu. Sanrufu açmayı kapamayı öğrendi. Onu da oyun etti kendine yol boyu açıp kapadı durmadan. Hatta abisi kapadı o açtı. inatlaştılar bir ara. tabi şakacıktan. Elini sanruftan dışarı çıkarıyor. Yol boyunca uyutmak için çok uğraştık ama uyumadı. sonra yolculuğun son iki saatinde uyudu. Eyvah! eve girerken uyanacak ve sonra sabaha kadar uyumayacak demek bu. Nitekim öyle oldu. Uykusunu aldığı için uyumadı. Biz ayşeyi berile bırakıp yattık uyuduk. Nasılsa beril bilgisayar başında uzun süre oturacak. Ayşe de kucağında.

Bu arada; yaptığı birşey bizi çok şaşırttı. Buzdolabını açıp krem aldı ve annesine getirip kukusunu gösterdi. Ne anlama geldiğini anlatmama gerek yok. İshal yüzünden sürekli siline siline tahriş olmuş zavallıcık.

Birde geceyarısı benle birlikte sucuklu yumurta yedi. Hatta ben acıkmıştım. kendime yaptım. O benden çok yedi.

sabah ta sucuklu yumurta yedi. özellikle sucuğu gösteriyor pişir diye. Bayıldı şu sivrihisardan aldığımız döğme sucuğa. Sabah süt yoktu. Uyanınca süt istedi. Ağlıyordu. Ben de onu da alıp beraber gittim markete. BİMe gittik kapalı. Şaypada Mova süt yok. Biz de arabayla akuğura gittik. Ön koltuğa oturdu. süt aldık. yumurta aldık. süt dilimi aldık.süt içmedi, süt dilimini yedi. sabah annesi ona yumurta pişirecekken ayşe son yumurtayı kırıp ziyan etmiş. ona ağlıyordu. aslında hep yumurtayı ayşe kırar ama annesi usulu bilmediği için ziyan olmuş.

Şu an herkes uyuyor sadece ayşe ve ben ayaktayız. annesini uyandırıp ayşeyiona bırakmam lazım. Çıkmalıyım. Dönünce de Ankara macerasından aklımda kalanları ve görüntüleri eklerim derken, gayet net ve anlaşılır bir sesle baba, baba diye koşarak bana gelip hayvan sesleri çıkaran oyuncağını tamir etmem için bana getirdi. pillerini sabitledim ve kızımı öptüm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder