5 Haziran 2013 Çarşamba

5 Haziran Çarşamba.

Sabah beni uyandırdı. Klasik kahvaltımızı ettikten sonra biraz kuşla oynadık.

Kuşu işaret edip aşağıya indirmemi istedi. Dışarı çıkarayım mı kuşu deyince itiraz etti. Ben gene de çıkardım. Hiç hoşnut olmadı. Kuşu tekrar kafese koyayım diye bağırıp durdu. ben kuşu yakalamak için yaklaşık 10 dakika uğraşırken o sürekli kuş ona birşey yapacak zannıyla ağlayıp mızırdayıp durdu. Korkmamasını söyledim ama işe yaramadı. Kuşu avucuma koyup yaklaştırınca parmağıyla dokunup seviyor ama serbest kalmasından hiç hazzetmiyor. Sonra dışarı çıktık. Yanına pepee dergisi, kalemleri ve tekerlekli baston gibi olan oyuncağını da aldı. Bir de mont aldı bu sıcakta. İkna edemedim almasın diye. bebek arabasına kurulduk. Bir eliyle oyuncağını yere sürtüyor ve çiling çiling sesler çıkararak yola devam ediyoruz. Allahtan çok uzun sürmedi. vazgeçti. Eski kasetleri digital ortama aktartmıştım. Onları almaya gittik. Onları aldıktan sonra Karakola annesinin yanına gittik. Su sebiliyle oynadı sürekli. Çıkışta, gene babannesine gitmek istediği için tramvayla babannesine gittik. yolda uyuyakaldı. kucağımda babannesine teslim ettim.

Akşam annesiyle beraber koşa koşa geldi. Ardından abisi geldi. Gene eve sokmak istemedi. eve girince de dışarı çıksın diye ağlayıp zırladı.
Bakınız video daki durum

Bi yemek yerken sofraya gelmedi. Bilgisayarda oyuncak hikayesini seyretti. Ardından berenin matematik hocası geldi. 5 yaşındaki  oğlu da yanındaydı. yanyana oturup filmi seyretmeye devam ettiler. Sonra sıkıldı. Emirhanla beraber yemek yedi. Şu an deliler gibi bağırıp duruyor. Müthiş geçimsiz ve huysuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder