9 Haziran 2013 Pazar

9 Haziran Pazar

Bugün sabah saat 10 gibi ben balkondayken arkamdan pıtı pıtı ayk sesleri geldi. Bir baktım bizimki elinde yastığı ve battaniyesi arkamda. (birkaç günden bu yana bunu huy edindi. neden acaba?)
bol peynirli sahanda yumurta hazırladım. Afiyetle yedi. gene ekmeği sarısına bandırırken parmaklarını da bandırıyor. parmaklarını yalayarak temizliyorum. Bu sefer yumurtanın sarısını saçına bile bulaştırdı. Neyseki fazla bulaşmadan temizledim. Bugün fazla birşey olmadı. kayda değer birşey yok. Annesi ve ablasıyla sokağa gezmeye çıkacaklardı. Çıkmadan sebepsiz ağlayıp bağırıp durdu yarım saat. Sokakta neler olduğunu bilmiyorum. Orasını annesi yazsın. Bir porsiyon pideli köfte yemiş bildiğim kadarıyla. Akşam 18 gibi eve döndüler. Neşesi yerinde. kuşun kafesinin karşısına oturup cik cik sesleri çıkarıyor. annesi ayaklarını törpüleyecek. ancak leğendeki su fazla sıcak olunca ayşeye bardakla su dökmesini söyledim. 2 bardak su döktü. Su ılındı. Fakat bizim ayşe hanım hâlâ daha su dökmeye devam etmek istiyor. Olmaz deyince abisine gidip ağlamaya başladı.
Hayır olmaz cevabını hiç sevmiyor. her seferinde maraza çıkarıyor.

gece, aile gününe gidecektik. elbise giymemek ve üstündekilerle gelmek istedi. ağladı ve bağırdı. annesi giydiremedi. ben de giyinmezsen seni götürmem dedim elinden anahtarı aldım. kıyameti kopardı. bağıra çağıra  zorla giyindi. yol boyunca da ağladı.


yolda ilginç birşey oldu. annesi kızım kaç yaşındasın diye sorunca "iti" diye cevap verdi. acayip sevindik tekrar sorduk ama tabi sürekliliği yok. cevap vermedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder