7 Haziran 2013 Cuma

8 Haziran Cumartesi

Bu sabah ağlayarak uyandı. 5-10 dakika yanına uğrayamadık. Yatağa kapaklanıp ağlayıp durdu. Sonra salondaki koltukta yatarak minika çocuk seyretmeye başladı. ben arka odaya gittim. Elimden tutup tutup beni kuşun yanına götürüyor.

Kahvaltı ettik. Bereni SBS sınavına götürdük. Okulun kapısında bekledik. Beklerken kaldırımda kendi kendine oyunlar oynadı. Etraftaki insanlara sırnaştı. Pm ( kel ) Muratla oynaştı. herşey pek keyifliydi. Ta ki Beren efendi sınavdan çıkıp, soruları öğreninceye kadar. o kadar kızdım ve o kadar bağırdım ki, sinirimi atmak için kızımı da alıp evden dışarı fırladım. Merdivenlerde ik defa bir basamak atlayarak iki basamak birden indi. tüm son iki basamakta bunu yaptı. Kızımı tramvay hattı boyunca zafer plazaya kadar götürdüm. Orada ona tavuk döner aldım. Masaya oturduk afiyetle yedik. yanında da ayran. Oh mis. Sonra pirinç handaki çizman'a gittik. Orada pek eğlendi. Leventle çok iyi anlaştı. Oradaki dergilerle ve oyuncak arabalarla oynadı. Leventle konuştu kendince. Keyfi yerinde. Gidelim mi deyince kafasını iki yana sallıyor hayır anlamında. Nihayet ordan ayrıldık. Tramvaya binip eve geldik. şu an saat 22.00 ye geliyor ve yemek yiyor.Ancak neler yaptığını bilemiyorum. Berenin suratını bile görmek istemediğim için salona gitmiyorum.
Ancak kızım ikidir ağlaya ağlaya yanıma geliyor. Kucağıma alıp salona gidiyorum. Annesine kızmış oluyor genellikle. kim kızdırdı seni kızım diyorum. Konuşma huyu olmadığından anlatamıyor tabi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder