6 Haziran 2013 Perşembe

7 Haziran Cuma

Şu anda uyuyor. Ben de blog'u gözden geçiriyorum. Birkaç gündür videolar yüklenemiyordu. onları ilgili yerlere ekliyorum Yalnız şunun gününü hatırlayamadım. Buraya koyuyorum
artık sabah uyanır uyanmaz ilk işimiz çişimizi etmek değil. Kuşu konsolun üzerinden indirip sehpanın üzerine koydurmak ve onunla ilgilenmek. Ardından çiş ve kahvaltı geliyor. sabah 9.30 gibi pıtı pıtı ayak sesleri ve bizimki elinde yastığı ve battaniyesi, arz-ı endam ediverdi.





Camı işaret ediyor. Önce babannesine gitmek istediğini andım ama sonra anladım ki; arabayla gezmek istiyor. dede, baba falan deyip duruyor ama sürekliliği yok.Balkonda annesinin sigara içme sandalyesine tırmanıp aşağıya bakıyor. Çok tehlikeli. Aşağı düşebilir. Orayı yeniden düzenlemeliyiz. Gündüz bol bol oynadı. Şekilli kovasıyla oynadı belki de ilk kez. Tüm şekilleri doğru yerden kovaya soktu. Arada yeşil zeytin yedi. Uyumamak için direndi, hâlâ direniyor. Jengalarla oynadı. Süt istedi. süt koydum biberonuna. ayağımda sallanıyor. Gene uyumadı. Balkona çıktı. sularla oynuyor. Gel buraya, sularla oynama dediğimde sırıtıyor ve gene bildiğini okuyor. en sonunda üstü başı ıslanınca kuzu kuzu geldi.




uyumuyor bir türlü... yatıyor ayakta sallanıyor. Biraz sonra kalkıyor. En sonunda kızdım. uyudu. hava kararmaya yakın uyandı. annesi geç gelecekti. jengalarla oynadık. boyama yaptık. birkaç saat oyalandıktan sonra elimden tutup yastığıyla battaniyesinin yanına götürdü. Bir bardak ta süt istedi. Ayağıma yattı. sallamaya başladım ama uyuyamadan annesi geldi. Çok özlemiş. kucağına zıpladı. yatakta zıpladı. ablasıyla oynaştı. şu an evin içinde annesinin ayakkabılarını giymiş geziyor. Saat 22.00 yi geçiyor ama uyumaya niyeti yok pek. Çok sevdiği kolsuz pembe montunu giydi. evin içinde geziniyor. şimdi de abisinin banyodan dışarı çıkmasına engel olmaya çalışıyor.


Uykusu geldi iyicene...Mızırdanıp duruyor. Birazdan uyur.
Bunu yazdıktan bu yana 2 saat daha geçti. Uyuduğu muyuduğu yok. saat geceyarısını geçti. hâlâ ayakta. En sonunda annesi kızdı bağırdı. Ağlaya ağlaya uyuyor nihayet.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder