10 Haziran 2013 Pazartesi

10 Haziran Pazartesi

sabah uyanır uyanmaz babannesine götürdüm. Yolda abisinden kalan tostu kemirdi. Babannesine bırakırken problem çıkmadı ama akşam, alırken arıza çıkardı. Gittiğimde yemek yiyordu. içeri girdim Yemeğin ardından odaya gitti. kanepeye kapaklandı ve ağlayıp bağırmaya başladı.
Gidelim mi kızım?
Tepki yok.
Kalalım mı kızım?
Tepki yok.
Ne dersen de tepki yok.
Daha doğrusu sadece ağlama ve bağırma var. Kesintisiz anlamsız ve amaçsız.
Ayakkabılarını giydirdimzorla. daha beter bağırmaya başladı. Eline geçeni yerlere fırlatmaya başladı. bana ve babannesine birkaç tane patlattı.
Ben gidiyorum dedim. istifini bozmadı. Sokak kapısını açtım kapattım. Kapı kapanma sesini duyunca daha beter feryat kopardı.
Neyse, aldık kucağımıza getirdik eve... Bakalım gece boyu neler yapacak?

gece müthiş renkli geçti. geceye damgasını vurdu diyebilirim. İşte görüntüler

Bir de hiç yapmadığı birşeyi yaptı bu gece. Bebekleriyle oynadı. Onlara toka taktı. Ayağında salladı :)


Son zamanlarda şeyi huy edindi bir de... Elimizden tutup tutup bir yerlere götürmeyi... Bilgisayarın başına oturamaz oldum. Elimden tutup salona götürüyor ve orda bir şeyleri gösteriyor.(genellikle kuşu)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder