4 Haziran 2013 Salı

4 Haziran Salı

Bugün sabah beni ayşe uyandırdı. her zamanki klasik uyandırma yöntemiyle... Gögsüme avucuyla hafifçe vurarak.
Ancak benim uykum vardı. Annesinin yanına gittik. Tipik Sevgi tepkisi. uyandırılınca saldırgan oluyor. Bugün işe gitmeyecek. maaile berile sürpriz doğumgünü partisi için okuka gideceğiz. kahvaltı ettik. Ayşe yumurtanın sarısı patlak olarak pişirildiğinden buğuz etti. ben de sevgiye kızdım. Arabaya atlayıp okula gittik. Sürpriz doğum günü partisi oldu bitti. herkes Ayşeyi pek bi sevdi ama ayşe hiçkimseye yüz vermedi. Aklıma geldi sabah kahvaltıda saçıyla kendine bıyık yapıp gülüyordu.

Partinin ardından sevgi ayşe aycan üçlüsünü hüseyinalana götürdüm. dalından kiraz ve erik yediler. sonra tuzaklı piknik alanına gittik. kızım top oynadı ve geri dönmek istemedi. gidelim kızım dediğimizde kendini yere atıp ağlamaya başladı ama hiç şansı olmadığını anlayınca fazla uzatmadı. Eve döndük. kızımı kızıma teslim ettim. Uykusu gelmişti. uyumuştur arkamdan.

Akşam eve geldiğimde uyuyordu. uyandı karnı aç ama müthiş huysuz. vara yoğa ağlıyor. yemek masasında da sürekli buğuz etti. Yemek yedi ama ağzımıza da sıçtı. Sonrasında ben erkenden yattım. Ne yaptığını bilmiyorum. ertesi gün anlattıklarına göre babannesine gitmek istemiş. Arabanın anahtarını alıp -uyuyan- beni gösterip sonra da banannesinin evi tarafını işaret ediyormuş. Babannene gitmek ister misin diye sorulunca da kafasıyla evet işareti yapıyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder